Super Magic

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Malin Sjöström - 9 oktober 2011 21:02

 

Den där blicken var oemotståndlig, alla föll för den, & ja, jag gör det än.   


Tro det eller ej, men jag längtar faktiskt till vintern, mycket dels för att då är förhoppningsvis både jag & Java friska igen & kan köra för fullt, nu måste ju vi båda två ta det lugnt & det är så himla tråkigt! Tänk bara en sån grej som att busa ute, nej, det går inte.   När ska vi få bli friska?!


Imorrn trotsar jag min förkylning & ska träna lydnad tillsammans med ett par kompisar, självklart kommer vi även att lägga in en del freestyle eftersom uppvisningen & tävlingarna närmar sig. Vi kan ju inte träna några "fartiga" moment som rutan eller inkallning, men vi ska nog fila lite på foten iaf.


Jag känner mig taggad till tusen, men jag är inte helt säker på VAD jag är så grymt taggad till.   Kanske är det tävlingarna? Eller den planerade Ullaredsresan? Eller vintern då vi förhoppningsvis kan köra gärnet? Hur som helst så är det en känsla jag gillar, den får mig att må bra & se framåt!

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards