Super Magic

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Malin Sjöström - 25 oktober 2011 14:46

Gårdagens inköp blev en del kläder till mig, några linnen, några byxor, ridbyxor & annat sånt. ;) Java fick några leksaker, en reflexväst, tjockt regntäcke, pälsglans (så nu slipper vi snö i tassarna/pälsen till vintern!!!  ) & så. Här kommer lite kort på några av de saker jag köpte:


 


 


 


Den där "stolsryggsäcken" är jag grymt nöjd med, billig & grymt praktisk! Har länge velat haft en sån, men varit för snål för att köpa en.   Så denna kommer jag nu att använda som hundväska, skönt att kunna ha alla hundträningssaker i en & samma väska & slippa byta hela tiden.


Om en stund kommer morsan & lillebrorsan & hämtar mig & brudarna & så ska vi åka hem till dem där vi ska spendera tiden fram tills det är dags att åka till hockeyn. Jag är inte alls på hockeyhumör, men det kanske kan ändras?

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards