Super Magic

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Malin Sjöström - 8 oktober 2011 14:37

 

Jag lever ju mer eller mindre efter mottot "Allt eller inget" så jag har redan anmält mig & Java till freestyletävlingen på My Dog den 6 Januari!   Jag har aldrig varit på nån av de stora mässorna, men alltid velat, så varför inte ta chansen nu?


Vi fortsätter att träna trick några gånger om dagen här inne, hon börjar få kläm på detta med att rulla, men hon måste bli ännu säkrare om vi ska kunna få till det snyggt i programmet. Snart är det dags att testa köra hela programmet till musik, har tänkt att göra det till veckan, spännande. Uppvisningen & tävlingarna närmar sig ju så det är bara att träna på! Tävlingar måste vara den bästa motivationen som finns.   Utan dem (& uppvisningen) inplanerade så hade jag inte kommit igång & tränat så mycket.


Jag är skitseg idag, känner mig knappt levande, så det blir en mycket lugn dag idag, jag ska försöka orka stanna uppe hela dagen, det är liksom dagens mål...

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards