Super Magic

Alla inlägg den 3 maj 2014

Av Malin Sjöström - 3 maj 2014 16:38

Vi startade dagen med att åka ut till sommarstugan där "vi" tog bort rost från bilen. Jag lekte mest med Rally & Farro, & städade bilen lite invändigt. Vi gick även bort till den lilla, lilla sjön där Rally självklart var tvungen att spana in området.



Efter några timmar där så kom vi hem, andades lite, & sen mötte vi Clara & Carina. Tillsammans gick vi till stallet där vi kollade på ponnyhoppningen ett par timmar. Både Rally & Clara skötte sig bra där, att Clara gjorde det förvånar mig inte ett dugg, men att Rally kunde vara stilla & framför allt TYST trots att det var andra hundar runt omkring, nej, det hade jag verkligen inte förväntat mig!!



Eller ja, stilla & stilla, emellanåt lekte dem ordentligt, men eftersom det var utomhus & ponnyerna inte verkade bry sig så var det helt okej.  Det kom fram en tant som ville hälsa & hon fick bara en kort hälsning, för sen var dem tvungna att leka vidare.  



Nu är Java på väg hem & om en timme ska vi åka iväg & fixa nya däck till bilen. Efter det blir det pizza till Gladiatorerna. Och imorrn väntar agilityträning på hemmaklubben. Så nej, här ligger vi inte på latsidan!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards