Super Magic

Alla inlägg den 1 maj 2014

Av Malin Sjöström - 1 maj 2014 19:15


Idag är ju inte Java hemma, så det blev lite "tomt" på dagens långis. Fast Rally & Clara klagade inte, dem hade ju varandra.  Vi gick typ en halv mil i den jobbiga terrängen med alla backarna, jösses, det känns i vaderna nu kan jag lova! Men trevligt hade vi det.  



Imorrn ska jag & Rally hem till Therese & Foxie & hälsa på!  Vi har inte träffat dem sen i höstas tror jag (?). Foxie är ju också en lundehund, & hon & Rally älskade varandra förr, vi får se hur det blir nu, om dem kommer ihåg varandra eller inte. Jag har även frågat en annan lundehundsägare om hon vill komma, men har inte fått något svar. Många är säkert upptagna nu under en långhelg, men jag har iaf frågat.

Resten av kvällen blir det tv, nu är det Top Model & sen blir det Lyxfällan. Efter det kanske jag tittar på nån film, det lär märkas.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards